Jag skäms inte för att jag INTE tror på Gud!

…och jag är kräktrött på de som tror att detta innebär att man är normlös! Man behöver väl för fan inte tro på Gud för att hylla rebellen Jesus etiska revolution?!

Kärleksbudskapet: ”Älska din nästa så som dig själv” är inte heller en kristen, eller katolsk norm, den finns i de flesta religioner och hos de flesta icke religiösa…

…och du, herr Birro, världen är bättre sekulariserad!

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jag skäms inte för att jag INTE tror på Gud!

  1. HEMIMAMMA skriver:

    100% medhåll från mig!

    Hemikram

  2. Inte jag heller !!!!

    Puss på dig din gamle ”räv”

  3. arrami54 skriver:

    😉 …gamle ”gråvarg” snarare, men tack för pussen, det kommer en i retur! 🙂

Kommentera

