Vilken underbar dag för Sverigedemokraterna!

 

Undertecknad, av SD-folk beskriven som svenskfientlig, landsförrädare, kulturberikare, batikhäxa, vattenkanna, med mera, njuter och skrattar gott.

”Vi säger det du tänker”, lyder en klassisk SD-slogan. Blatte-lover, fitta, hora, babbe (babian), är orden SD-höjdaren Erik Almqvist använder när han filmas av partivännen Kent Ekeroth.

 

Jag kan bara hoppas detta är slutet för detta lilla menlösa rasistiska parti. Skall herr Åkesson verkligen städa ut i partiet…ja då blir det inte många kvar. Nästa till uteslutning blir Kent Ekeroth, allt annat skulle vara direkt komiskt.

(”Å du din vidriga äckliga nedbajsade batikhäxa, hoppas du blir rånbögmördad av ett gäng smutsiga kulturberikare tills ditt anus spricker och du blir en vattenkanna!”)

Avslutar med att lova Jimmie Åkesson att komma och vattna hans blommor…och släcka branden. Vattenkannan tar jag med mig! 😉

 

 

 

Det här inlägget postades i Min syn på SD.. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vilken underbar dag för Sverigedemokraterna!

  1. bograhn skriver:

    Jag undrar var alla kritiker var den gången som Erik Almkvist fick sin lägenhet vandaliserad av politiska motståndare? Var fanns DU som säger sig vara demokratins beskyddare och står för nåt bättre än SD?

  2. arrami54 skriver:

    Jag vet inte exakt var jag var eftersom jag inte vet när det hände. Jag minns inte ens att jag läst om händelsen då det hände. Men givetvis hade jag reagerat till Eriks skydd om jag varit i händelsernas centrum, våld mot person eller som i detta fall vandalisering av hans bostad är INTE acceptabelt.
    Men två fel blir inte ett rätt och de ord Erik hävde ur sig avslöjar fullt ut vilken typ av person han är och var. Eriks ord avslöjar även partiet och jag håller med i allt DN:s ledare skriver: http://www.dn.se/ledare/huvudledare/nar-masken-slits-av

Kommentera

